Košík
Zpět k nabídce

Detail knihy

Kniha Buchty po ránu od Josef Maršálek, Tereza Bebarová

Josef Maršálek, Tereza Bebarová

Buchty po ránu

399 Kč Doporučená cena
NakladatelEdice ČT
Rok vydání2023
Vydání1.
ISBN978-80-7404-375-8
EAN9788074043758
Popis1× kniha, vázaná, 184 stran, česky
Rozměry11,5 × 25,
Už nemusíte chodit do cukrárny! Josef s Terezou vás nenechají v troubě a poradí vám, jak si ty největší dobroty upéct snadno doma, tak abyste jimi mohli pohostit i nečekanou nedělní návštěvu. Co dělat, když těsto nekyne? Jak vymazat formu na bábovku? Proč se lité těsto nešlehá? A jak má vypadat upečená makronka? Díky Josefovým radám, na co si dát pozor, a podrobným postupům teď zvládnete koláče, vdolky, ale i kremrole nebo kubánský dort stejně, jako je peče mistr cukrář. Už žádné nevykynuté těsto, zdrclá buchta a přešlehaná šlehačka. Celkem 60 exkluzivních receptů vychází z 1. řady stejnojmenného nedělního pořadu České televize, který se těšil rekordní oblibě diváků. Kniha přináší to nejlepší z kynuté české klasiky, ale také dorty starého Rakouska-Uherska, jednoduché recepty, které tolik nezatíží rodinný rozpočet, a nechybí ani slané nebo bezlepkové pečení.

Ctíme vaše soukromí

Pomocí cookies zajišťujeme správnou funkčnost stránek. K uložení některých z nich potřebujeme váš souhlas, který dáte kliknutím na SOUHLASÍM. Také si můžete zvolit vlastní NASTAVENÍ, než budete souhlasit. Nastavení můžete později změnit odkazem „Vaše nastavení cookies“ v zápatí webu.

Nezbytné cookies jsou ty, bez kterých stránka nemůže správně fungovat. Neobejdeme se pouze bez cookie pro uložení přihlášení, košíku a objednávky.

Preferenční cookies nám umožňují zapamatovat si vaše nastavení, například filtr poukázek, jejich nominální hodnotu nebo hledanou lokalitu v mapě.

Statistické cookies nám pomáhají, abychom porozuměli, jak návštěvníci službu dámeknihu.cz používají. Využíváme službu třetí strany, která je zavázána data sbírat anonymně - pro správné fungování ale vyžaduje cookie.

Marketingové cookies nám pomáhají vyhodnotit a cílit reklamu, tak aby byla relevantní a zajímavá pro konkrétního uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.

Nastavení