Košík
Zpět k nabídce

Detail knihy

Kniha Zhroucení od Helen Hardt

Helen Hardt

Zhroucení

399 Kč Doporučená cena
NakladatelRed
Rok vydání2024
ISBN978-80-277-4136-6
EAN9788027741366
Popis1× kniha, vázaná, 272 stran, česky
Rozměry13,5 × 21
Ryan Steel je v coloradském Snow Creeku známý jako nejhezčí ze tří bratrů Steelových. Je veselý, žoviální a optimistický. Teď když je rušná sklizeň hroznů a vinařská sezóna u konce, je odhodlaný strávit čas s rodinou. Obzvlášť když všichni odjíždějí na Jamajku, kde oba jeho bratři chystají svatbu. Steelovi si chtějí dát zaslouženou pauzu od spiknutí a temnoty, která je tak dlouho obklopovala... dokud jedna šílená žena nepronese větu, která vytáhne na světlo dlouho pohřbené tajemství. Ryanovi se zhroutí svět. Samotářská detektivka Ruby Leeová žije od svých patnácti let sama. Když se její minulost protne s tajemstvím rodiny Steelových, je odhodlaná zjistit pravdu. Má své vlastní problémy a nehledá vztah, ale k Ryanovi Steelovi ji táhne neodolatelná síla. Ten nádherný tmavovlasý muž se jí i přesto dostane pod kůži... a potřebuje ji, stejně jako ona jeho. Společně prozkoumají svou minulost, za kterou možná budou muset zaplatit svou budoucností.

Ctíme vaše soukromí

Pomocí cookies zajišťujeme správnou funkčnost stránek. K uložení některých z nich potřebujeme váš souhlas, který dáte kliknutím na SOUHLASÍM. Také si můžete zvolit vlastní NASTAVENÍ, než budete souhlasit. Nastavení můžete později změnit odkazem „Vaše nastavení cookies“ v zápatí webu.

Nezbytné cookies jsou ty, bez kterých stránka nemůže správně fungovat. Neobejdeme se pouze bez cookie pro uložení přihlášení, košíku a objednávky.

Preferenční cookies nám umožňují zapamatovat si vaše nastavení, například filtr poukázek, jejich nominální hodnotu nebo hledanou lokalitu v mapě.

Statistické cookies nám pomáhají, abychom porozuměli, jak návštěvníci službu dámeknihu.cz používají. Využíváme službu třetí strany, která je zavázána data sbírat anonymně - pro správné fungování ale vyžaduje cookie.

Marketingové cookies nám pomáhají vyhodnotit a cílit reklamu, tak aby byla relevantní a zajímavá pro konkrétního uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.

Nastavení