Košík
Zpět k nabídce

Detail knihy

Kniha Důmyslné umění, jak mít všechno u pr**le od Mark Manson

Mark Manson

Důmyslné umění, jak mít všechno u pr**le

299 Kč Doporučená cena
NakladatelAudiotéka, Bookmedia, čte D. Pra
Rok vydání2021
Vydání1.
Přestaňte být za každou cenu pozitivní a staňte se lepšími a spokojenějšími lidmi! Po desetiletí do nás všichni hučeli, že pozitivní myšlení a přístup jsou klíčem ke šťastnému a plnohodnotnému životu. "K čertu s pozitivismem," říká Mark Manson. "Buďme upřímní, když něco stojí za hovno, tak si to přiznejme a naučme se s tím žít." Manson argumentuje, opírajíc se o seriózní vědecký výzkum (okořeněný mnoha trefnými vtípky), že náš eventuální „lepší život“ nezáleží na schopnosti proměnit kyselou chuť citronu na slaďoučký dortík, ale že mnohem pragmatičtější je se s kyselou chutí v žaludku naučit žít. Lidské bytosti jsou omylné a mají své limity. Ne každý může být výjimečný, jsou vítězové i poražení a nemusí to být vždy jejich chyba. Manson radí, jak rozpoznat své limity a smířit se s nimi. Nejdůležitější je poznat, které věci jsou pro nás opravdu důležité – no a ty ostatní se můžeme v klidu vykašlat.

Ctíme vaše soukromí

Pomocí cookies zajišťujeme správnou funkčnost stránek. K uložení některých z nich potřebujeme váš souhlas, který dáte kliknutím na SOUHLASÍM. Také si můžete zvolit vlastní NASTAVENÍ, než budete souhlasit. Nastavení můžete později změnit odkazem „Vaše nastavení cookies“ v zápatí webu.

Nezbytné cookies jsou ty, bez kterých stránka nemůže správně fungovat. Neobejdeme se pouze bez cookie pro uložení přihlášení, košíku a objednávky.

Preferenční cookies nám umožňují zapamatovat si vaše nastavení, například filtr poukázek, jejich nominální hodnotu nebo hledanou lokalitu v mapě.

Statistické cookies nám pomáhají, abychom porozuměli, jak návštěvníci službu dámeknihu.cz používají. Využíváme službu třetí strany, která je zavázána data sbírat anonymně - pro správné fungování ale vyžaduje cookie.

Marketingové cookies nám pomáhají vyhodnotit a cílit reklamu, tak aby byla relevantní a zajímavá pro konkrétního uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.

Nastavení