Košík
Zpět k nabídce

Detail knihy

Kniha Vinice ve Francii od Julie Caplinová

Julie Caplinová

Vinice ve Francii

382 Kč Doporučená cena
NakladatelCosmopolis
Rok vydání2023
PopisElektronická kniha, 368 stran, bez zabezpečení DRM, 1,7 MB  ePUB, 3,4 MB  Mobi, 2,9 MB  PDF, česky
Vychutnejte si pravé šampaňské a máslové croissanty podávané s proslulým francouzským šarmem. Hattie má zlomené srdce a cítí se mizerně. Když se jí naskytne příležitost pracovat dva měsíce na krásném sídle v oblasti Champagne, neváhá ani vteřinu a koupí letenky rychleji, než vyletí zátka z lahve šampaňského. Příprava velkolepého obřadu její sestřenice Gabby pro ni představuje šanci vypracovat se z pouhé asistentky na vyhledávanou organizátorku svateb. Proto se rozhodne zapomenout na trable s láskou a napnout všechny síly k uspořádání pohádkového dne. Nepočítala ovšem s jednou maličkostí… S úžasným Lucem, který neustále rozptyluje její pozornost. Podnikají spolu výlety po okolí, navštěvují místní trhy s delikatesami a užívají si pikniky mezi řádky vinné révy. Možná za to můžou bublinky, možná Lucovo kouzlo, ale Hattie začne přemýšlet, jestli jde jen o chvilkové poblouznění, nebo snad o něco víc.

Ctíme vaše soukromí

Pomocí cookies zajišťujeme správnou funkčnost stránek. K uložení některých z nich potřebujeme váš souhlas, který dáte kliknutím na SOUHLASÍM. Také si můžete zvolit vlastní NASTAVENÍ, než budete souhlasit. Nastavení můžete později změnit odkazem „Vaše nastavení cookies“ v zápatí webu.

Nezbytné cookies jsou ty, bez kterých stránka nemůže správně fungovat. Neobejdeme se pouze bez cookie pro uložení přihlášení, košíku a objednávky.

Preferenční cookies nám umožňují zapamatovat si vaše nastavení, například filtr poukázek, jejich nominální hodnotu nebo hledanou lokalitu v mapě.

Statistické cookies nám pomáhají, abychom porozuměli, jak návštěvníci službu dámeknihu.cz používají. Využíváme službu třetí strany, která je zavázána data sbírat anonymně - pro správné fungování ale vyžaduje cookie.

Marketingové cookies nám pomáhají vyhodnotit a cílit reklamu, tak aby byla relevantní a zajímavá pro konkrétního uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.

Nastavení