Košík
Zpět k nabídce

Detail knihy

Kniha Přátelé, lásky a ten ohromný průšvih od Matthew Perry

Matthew Perry

Přátelé, lásky a ten ohromný průšvih

459 Kč Doporučená cena
NakladatelAudiotéka, Bourdon, čte A. Proch
Rok vydání2023
Vydání1.
Hvězda oblíbeného seriálu Přátelé nás ve svém otevřeném, vtipném a nesmlouvavě upřímném životopise zavede nejen do zákulisí natáčení legendárního sitcomu, ale i vlastního boje se závislostí. Matthew Perry nechává ve svém výjimečném životním příběhu čtenáře nahlédnout do nahrávacího studia nejúspěšnějšího komediálního seriálu všech dob a zároveň se otevřeně svěřuje se svým bojem se závislostí. Jedinečným stylem, s bezmeznou upřímností a svým typickým humorem barvitě líčí podrobnosti z celoživotního zápasu se zdravotními problémy a odhaluje, co k nim přivedlo člověka, kterému alespoň na první pohled nemůže v životě nic chybět. Přátelé, lásky a ten ohromný průšvih je nezapomenutelný osobní příběh, ve kterém autor sdílí nejintimnější podrobnosti o ztracené lásce, o nejtemnějších hodinách svého života a o těch nejlepších přátelích. Neotřesitelně upřímná, dojemná a zároveň vtipná – autobiografie, na kterou nejen fanoušci seriálu Přátelé netrpělivě čekali.

Ctíme vaše soukromí

Pomocí cookies zajišťujeme správnou funkčnost stránek. K uložení některých z nich potřebujeme váš souhlas, který dáte kliknutím na SOUHLASÍM. Také si můžete zvolit vlastní NASTAVENÍ, než budete souhlasit. Nastavení můžete později změnit odkazem „Vaše nastavení cookies“ v zápatí webu.

Nezbytné cookies jsou ty, bez kterých stránka nemůže správně fungovat. Neobejdeme se pouze bez cookie pro uložení přihlášení, košíku a objednávky.

Preferenční cookies nám umožňují zapamatovat si vaše nastavení, například filtr poukázek, jejich nominální hodnotu nebo hledanou lokalitu v mapě.

Statistické cookies nám pomáhají, abychom porozuměli, jak návštěvníci službu dámeknihu.cz používají. Využíváme službu třetí strany, která je zavázána data sbírat anonymně - pro správné fungování ale vyžaduje cookie.

Marketingové cookies nám pomáhají vyhodnotit a cílit reklamu, tak aby byla relevantní a zajímavá pro konkrétního uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.

Nastavení