Košík
Zpět k nabídce

Detail knihy

Kniha Sedm schodů k moci od Josef Klíma

Josef Klíma

Sedm schodů k moci

499 Kč Doporučená cena
NakladatelKalibr
Rok vydání2023
Vydání1.
ISBN978-80-242-9009-6
EAN9788024290096
Popis1× kniha, vázaná, 472 stran, česky
Rozměry13,5 × 20,
Populární spisovatel Josef Klíma předkládá napínavý příběh ženy, která uměla okouzlit, uměla si jít tvrdě za svým, milovala luxus, vlivné muže a moc. Děj je volně inspirován českým politickým prostředím po roce 2000. Sleduje životní cestu a kariérní vzestup venkovské servírky Anny Malé až do nejvyšších politických pater a ložnice ministra Tomáše Vichra... Anička Malá se dostane z malého města do Prahy a nastoupí jako servírka do jídelny poslanecké sněmovny. Ačkoli na začátku rozezná s bídou premiéra a o politiku se nezajímá, postupně začíná poznávat nejen její svět, ale hlavně její zákulisí. K tomu jí vydatně pomáhá cynický bulvární novinář Ivan Krčka, postupně uzavřou tiché spojenectví, z něhož oba mají prospěch. Anička postupně stoupá společenským žebříčkem, proplétá se komplikovanými vztahy, až se dostane k budoucímu premiérovi Tomáši Vichrovi. Podle knižní předlohy byl i natočen televizní seriál na TV Prima.

Ctíme vaše soukromí

Pomocí cookies zajišťujeme správnou funkčnost stránek. K uložení některých z nich potřebujeme váš souhlas, který dáte kliknutím na SOUHLASÍM. Také si můžete zvolit vlastní NASTAVENÍ, než budete souhlasit. Nastavení můžete později změnit odkazem „Vaše nastavení cookies“ v zápatí webu.

Nezbytné cookies jsou ty, bez kterých stránka nemůže správně fungovat. Neobejdeme se pouze bez cookie pro uložení přihlášení, košíku a objednávky.

Preferenční cookies nám umožňují zapamatovat si vaše nastavení, například filtr poukázek, jejich nominální hodnotu nebo hledanou lokalitu v mapě.

Statistické cookies nám pomáhají, abychom porozuměli, jak návštěvníci službu dámeknihu.cz používají. Využíváme službu třetí strany, která je zavázána data sbírat anonymně - pro správné fungování ale vyžaduje cookie.

Marketingové cookies nám pomáhají vyhodnotit a cílit reklamu, tak aby byla relevantní a zajímavá pro konkrétního uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.

Nastavení