Košík
Zpět k nabídce

Detail knihy

Kniha Domácí zahrádka - Polopatě od Roman Pavela

Roman Pavela

Domácí zahrádka - Polopatě

469 Kč Doporučená cena
NakladatelEdice ČT
Rok vydání2024
Vydání1.
ISBN978-80-7404-383-3
EAN9788074043833
Popis1× kniha, vázaná, 320 stran, česky
Rozměry20 × 25,5
Pěstujeme za okny, na zpevněných plochách, balkonech a terasách. Toužíte po vlastní úrodě? Jde to i bez zahrady! Roman Pavela představuje možnosti pěstování na malých plochách spolu s jednoduchými návody, jak si vyrobit pěstební nádoby a další praktická „udělátka“, která šetří prostor i rodinný rozpočet. Pro začátečníky i pokročilé pěstitele vybral 55 druhů rostlin vhodných do truhlíků a květináčů – od bylinek přes ovoce a zeleninu až po okrasné rostliny – a přináší podrobné postupy, jak je úspěšně pěstovat. Jakou nádobu zvolit, kdy vysévat, jak zalévat a přihnojovat, kdy zazimovat, na jaké nemoci si dát pozor? Naučte se vybrat na svůj balkon či terasu ty pravé odrůdy a dát jim správnou péči. Odměnou vám bude zdravá, prosperující domácí zahrádka. A co víc, díky microgreens a hydroponii se z vlastních výpěstků můžete radovat po celý rok. Kniha je rozšířením úspěšného pořadu Polopatě České televize

Ctíme vaše soukromí

Pomocí cookies zajišťujeme správnou funkčnost stránek. K uložení některých z nich potřebujeme váš souhlas, který dáte kliknutím na SOUHLASÍM. Také si můžete zvolit vlastní NASTAVENÍ, než budete souhlasit. Nastavení můžete později změnit odkazem „Vaše nastavení cookies“ v zápatí webu.

Nezbytné cookies jsou ty, bez kterých stránka nemůže správně fungovat. Neobejdeme se pouze bez cookie pro uložení přihlášení, košíku a objednávky.

Preferenční cookies nám umožňují zapamatovat si vaše nastavení, například filtr poukázek, jejich nominální hodnotu nebo hledanou lokalitu v mapě.

Statistické cookies nám pomáhají, abychom porozuměli, jak návštěvníci službu dámeknihu.cz používají. Využíváme službu třetí strany, která je zavázána data sbírat anonymně - pro správné fungování ale vyžaduje cookie.

Marketingové cookies nám pomáhají vyhodnotit a cílit reklamu, tak aby byla relevantní a zajímavá pro konkrétního uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.

Nastavení