Košík
Zpět k nabídce

Detail knihy

Kniha Její duše napospas od Harley Laroux

Harley Laroux

Její duše napospas

499 Kč Doporučená cena
NakladatelRed
Rok vydání2025
Vydání1.
ISBN978-80-277-6009-1
EAN9788027760091
Popis1× kniha, brožovaná, 382 stran, česky
Rozměry13 × 20 cm
Leon Svou pověst mezi čaroději jsem si nevysloužil jen tak pro nic za nic: stačí jeden špatný pohyb a byl bych mrtvý. Začali mi říkat Zabiják a zabíjení je to, v čem jsem nejlepší. Jenže pak jsem poznal ji. Měl jsem ji unést, měl jsem ji zabít – a neudělal jsem to. Kult, který mě kdysi ovládal, ji chce, ale já jim svou novou hračku nedám. Rae Vždycky jsem věřila v nadpřirozeno. Duchové jsou moje vášeň, ale v životě mě nenapadlo, že jednou vyvolám démona. Po lesích se potulují příšery a něco prastarého – něco ďábelského – se probouzí a volá mé jméno. Nevím, komu můžu věřit ani jak hluboko tato temnota sahá. Jistě vím jen jediné – pronásleduje mě démon a on nechce jen moje tělo – chce i mou duši. A bez něj se mi nepodaří přežít. Její duše napospas je první knihou z trilogie Duše. Všechny tři příběhy jsou propojené a každý z nich sleduje jiný pár prostřednictvím podobné časové osy ve fiktivním světě Abelaum.

Ctíme vaše soukromí

Pomocí cookies zajišťujeme správnou funkčnost stránek. K uložení některých z nich potřebujeme váš souhlas, který dáte kliknutím na SOUHLASÍM. Také si můžete zvolit vlastní NASTAVENÍ, než budete souhlasit. Nastavení můžete později změnit odkazem „Vaše nastavení cookies“ v zápatí webu.

Nezbytné cookies jsou ty, bez kterých stránka nemůže správně fungovat. Neobejdeme se pouze bez cookie pro uložení přihlášení, košíku a objednávky.

Preferenční cookies nám umožňují zapamatovat si vaše nastavení, například filtr poukázek, jejich nominální hodnotu nebo hledanou lokalitu v mapě.

Statistické cookies nám pomáhají, abychom porozuměli, jak návštěvníci službu dámeknihu.cz používají. Využíváme službu třetí strany, která je zavázána data sbírat anonymně - pro správné fungování ale vyžaduje cookie.

Marketingové cookies nám pomáhají vyhodnotit a cílit reklamu, tak aby byla relevantní a zajímavá pro konkrétního uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.

Nastavení