Košík
Zpět k nabídce

Detail knihy

Kniha Nikdo nic neviděl od Andrea Mara

Andrea Mara

Nikdo nic neviděl

399 Kč Doporučená cena
NakladatelVendeta
Rok vydání2025
Vydání1.
ISBN978-80-277-4227-1
EAN9788027742271
Popis1× kniha, vázaná, 392 stran, česky
Rozměry14 × 21 cm
Sive stojí na nacpaném nástupišti metra v Londýně. Když metro přijede, její dvě holčičky, jedna šestiletá a druhá dvouletá, naskočí do vagonu před ní. Protože se Sive zrovna dívá na telefon, aby zjistila, kdo jí volá, nestačí nastoupit za nimi a dveře se zavřou. Souprava odjíždí a Sive zůstane stát na nástupišti. Než se dostane na další zastávku, přesvědčuje sebe samu, že všechno bude v pořádku. Brzy však začne panikařit, protože na ni na nástupišti nečekají dvě děti, nýbrž jen jedno. Ztratila se její druhá dcera? Unesl ji nějaký neznámý kolemjdoucí? Nebo je viník blíž, než si myslí? Nikdo neříká pravdu, všichni lžou a čím déle hledání trvá, tím těžší bude dceru najít… Kniha je inspirována zážitkem z autorčina vlastního života. Když jí bylo dvanáct let, s jednou s jejích tří sester zůstala zavřená v odjíždějícím metru, zatímco rodiče a další dvě sestry zůstali na nástupišti.

Ctíme vaše soukromí

Pomocí cookies zajišťujeme správnou funkčnost stránek. K uložení některých z nich potřebujeme váš souhlas, který dáte kliknutím na SOUHLASÍM. Také si můžete zvolit vlastní NASTAVENÍ, než budete souhlasit. Nastavení můžete později změnit odkazem „Vaše nastavení cookies“ v zápatí webu.

Nezbytné cookies jsou ty, bez kterých stránka nemůže správně fungovat. Neobejdeme se pouze bez cookie pro uložení přihlášení, košíku a objednávky.

Preferenční cookies nám umožňují zapamatovat si vaše nastavení, například filtr poukázek, jejich nominální hodnotu nebo hledanou lokalitu v mapě.

Statistické cookies nám pomáhají, abychom porozuměli, jak návštěvníci službu dámeknihu.cz používají. Využíváme službu třetí strany, která je zavázána data sbírat anonymně - pro správné fungování ale vyžaduje cookie.

Marketingové cookies nám pomáhají vyhodnotit a cílit reklamu, tak aby byla relevantní a zajímavá pro konkrétního uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.

Nastavení