Košík
Zpět k nabídce

Detail knihy

Kniha Velká sbírka příběhů Sherlocka Holmese od Arthur Conan Doyle

Arthur Conan Doyle

Velká sbírka příběhů Sherlocka Holmese

349 Kč Doporučená cena
NakladatelSAGA Egmont, čte V. Knopp
Rok vydání2025
Vydání1.
Audiokniha Velká sbírka příběhů Sherlocka Holmese obsahuje komplet tří povídkových sérii Poslední poklona Sherlocka Holmese, Z archivu Sherlocka Holmese a Dobrodružství Sherlocka Holmese. Čte Václav Knop. Série o legendárním detektivu Sherlocku Holmesovi a jeho věrném druhu doktorovi Watsonovi Vás vtáhne v okouzlující svět záhad, intrik Londýnu devatenáctého století. Sbírka zahrnuje knihy o slavném detektivu napsané autorem Arthurem Conanem Doyleem, skotského spisovatele, jehož romány zásadně ovlivnily podobu detektivního žánru. Zkuste se spolu s hrdiny přenést do tajuplného světa viktoriánského Londýna, kde sami se přesvědčíte, kolik tajemství skrývá této město. Tato sbírka je výjimečnou cestou světem vražd, úkladů a neobvyklých řešení, která potěší každého milovníka detektivek. V této sbírce najdete: "Dobrodružství Sherlocka Holmese", "Skandál v Čechách", "Spolek ryšavců" - a mnoho dalších poutavých titulů!

Ctíme vaše soukromí

Pomocí cookies zajišťujeme správnou funkčnost stránek. K uložení některých z nich potřebujeme váš souhlas, který dáte kliknutím na SOUHLASÍM. Také si můžete zvolit vlastní NASTAVENÍ, než budete souhlasit. Nastavení můžete později změnit odkazem „Vaše nastavení cookies“ v zápatí webu.

Nezbytné cookies jsou ty, bez kterých stránka nemůže správně fungovat. Neobejdeme se pouze bez cookie pro uložení přihlášení, košíku a objednávky.

Preferenční cookies nám umožňují zapamatovat si vaše nastavení, například filtr poukázek, jejich nominální hodnotu nebo hledanou lokalitu v mapě.

Statistické cookies nám pomáhají, abychom porozuměli, jak návštěvníci službu dámeknihu.cz používají. Využíváme službu třetí strany, která je zavázána data sbírat anonymně - pro správné fungování ale vyžaduje cookie.

Marketingové cookies nám pomáhají vyhodnotit a cílit reklamu, tak aby byla relevantní a zajímavá pro konkrétního uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.

Nastavení