Košík
Zpět k nabídce

Detail knihy

Kniha Jmenuju se Ozzy od Chris Ayres, Ozzy Osbourne

Chris Ayres, Ozzy Osbourne

Jmenuju se Ozzy

299 Kč Doporučená cena
NakladatelAudiotéka, Bookmedia, čte O. Bro
Rok vydání2025
Vydání1.
Jmenuju se Ozzy - audiokniha obsahuje vlastní vyprávění Ozzyho Osbourna o tom, jak se z povaleče a alkoholika bez budoucnosti stala žijící legenda rockové scény. Autor Ozzy Osbourne a Chris Ayres. Čte Otakar Brousek ml. Se skupinou Black Sabbath a poté jako sólový umělec získal dvě Grammy a po celém světě prodal přes sto miliónů desek. Se svou manželkou založili rockový festival Ozzfest a účinkovali spolu v reality show The Osbournes na MTV. Na birminghamském chodníku slávy má od roku 2000 vlastní hvězdu. Ale jsou to všechno jen povrchní a zkratkovité informace. Kniha Jmenuju se Ozzy je jeho vlastním vyprávěním, i když místy trochu zamlženým alkoholem a drogami. Jak se ze zapadlého městečka, z povaleče a alkoholika bez budoucnosti stala žijící legenda rockové scény? Ozzy vypráví o svých rodičích, o tom, jak poznal svou nynější ženu, o pádech a vzkříšeních. Upřímné vyprávění rockové legendy vás doslova vtáhne do jeho neuvěřitelného života od začátku až do konce.

Ctíme vaše soukromí

Pomocí cookies zajišťujeme správnou funkčnost stránek. K uložení některých z nich potřebujeme váš souhlas, který dáte kliknutím na SOUHLASÍM. Také si můžete zvolit vlastní NASTAVENÍ, než budete souhlasit. Nastavení můžete později změnit odkazem „Vaše nastavení cookies“ v zápatí webu.

Nezbytné cookies jsou ty, bez kterých stránka nemůže správně fungovat. Neobejdeme se pouze bez cookie pro uložení přihlášení, košíku a objednávky.

Preferenční cookies nám umožňují zapamatovat si vaše nastavení, například filtr poukázek, jejich nominální hodnotu nebo hledanou lokalitu v mapě.

Statistické cookies nám pomáhají, abychom porozuměli, jak návštěvníci službu dámeknihu.cz používají. Využíváme službu třetí strany, která je zavázána data sbírat anonymně - pro správné fungování ale vyžaduje cookie.

Marketingové cookies nám pomáhají vyhodnotit a cílit reklamu, tak aby byla relevantní a zajímavá pro konkrétního uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.

Nastavení