Košík
Zpět k nabídce

Detail knihy

Kniha Raději zešílet v divočině od Aleš Palán

Aleš Palán

Raději zešílet v divočině

299 Kč Doporučená cena
NakladatelTympanum, čte I. Bareš, N. Lichý
Rok vydání2019
EAN8594072277467
PopisAudioKniha ke stažení, 42 x mp3, délka 7 hod., velikost 385,2 MB, česky
Poustevníci žijí stále mezi námi. Vlastně ne mezi námi, spíš mimo nás. O setkáních s nimi je tato audiokniha. Někteří si postavili v lese chýši, jiní žijí v maringotkách, případně na horských samotách. Jeden přespává přímo pod stromy. K některým se dá dojet autem, k dalším se musí pěšky. Názory a životy šumavských samotářů se nepodobají ničemu, co znáte. Osm předních hereckých osobností přináší příběhy poustevníků duše, kteří dali vale naší „civilizaci“. Někteří samotáři stojí nohama pevně na zemi, jiní vyprávějí svůj život trochu jako mýtus. Způsob, jakým v krajině přebývají, se ostatně dost možná mýtem brzy stane. Audiokniha Raději zešílet v divočině je ponorem do dlouhodobé samoty a odloučenosti, do tajuplného paralelního světa, který přesto tomu našemu klade velmi znepokojující otázky. Rozhovory se šumavskými samotáři vedl držitel ceny Magnesia Litera Aleš Palán.

Ctíme vaše soukromí

Pomocí cookies zajišťujeme správnou funkčnost stránek. K uložení některých z nich potřebujeme váš souhlas, který dáte kliknutím na SOUHLASÍM. Také si můžete zvolit vlastní NASTAVENÍ, než budete souhlasit. Nastavení můžete později změnit odkazem „Vaše nastavení cookies“ v zápatí webu.

Nezbytné cookies jsou ty, bez kterých stránka nemůže správně fungovat. Neobejdeme se pouze bez cookie pro uložení přihlášení, košíku a objednávky.

Preferenční cookies nám umožňují zapamatovat si vaše nastavení, například filtr poukázek, jejich nominální hodnotu nebo hledanou lokalitu v mapě.

Statistické cookies nám pomáhají, abychom porozuměli, jak návštěvníci službu dámeknihu.cz používají. Využíváme službu třetí strany, která je zavázána data sbírat anonymně - pro správné fungování ale vyžaduje cookie.

Marketingové cookies nám pomáhají vyhodnotit a cílit reklamu, tak aby byla relevantní a zajímavá pro konkrétního uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.

Nastavení