Košík
Zpět k nabídce

Detail knihy

Kniha Famózní příběhy Čtyřlístku z roku 2004 / 20. velká kniha od kolektiv

kolektiv

Famózní příběhy Čtyřlístku z roku 2004 / 20. velká kniha

475 Kč Doporučená cena
NakladatelČtyřlístek
Rok vydání2021
Vydání1.
ISBN978-80-87849-55-2
Již dvacátá velká kniha této oblíbené edice obsahuje příběhy z čísel 363 až 380 z roku 2004. Názvy příběhů jsou: Tajemná chata, Jezinka, Masopustní rejdy, Počasí na přání, Velikonoční překvapení, Kdo je nejsilnější, Dívčí válka, Pes na hlídání, Na koupališti, První přání, Hurikán Bobík, Houboskřítek, Velká zmrzlinová loupež, Pandořina skříňka, Tři oříšky pro Fifinku, Jménem zákona, Faustův dům, Škola kouzel. Všechny tyto příběhy mají jedno společné. A to, že jsou plné dobrodružství, napětí, humoru a především kamarádství. Vždyť čtyři přátelé z Třeskoprsk baví děti již přes padesát dva let. S Fifinkou, Myšpulínem, Bobíkem a Pinďou zažijete při čtení této knížky spoustu dobré zábavy a zjistíte, že ani po letech neztratili nic z poetiky, kterou jim svým nezaměnitelným způsobem vdechl Jaroslav Němeček. Kniha obsahuje navíc komiksový příběh Rexík a numerologie od Karla Ladislava s ilustracemi Jaroslava Němečka.

Ctíme vaše soukromí

Pomocí cookies zajišťujeme správnou funkčnost stránek. K uložení některých z nich potřebujeme váš souhlas, který dáte kliknutím na SOUHLASÍM. Také si můžete zvolit vlastní NASTAVENÍ, než budete souhlasit. Nastavení můžete později změnit odkazem „Vaše nastavení cookies“ v zápatí webu.

Nezbytné cookies jsou ty, bez kterých stránka nemůže správně fungovat. Neobejdeme se pouze bez cookie pro uložení přihlášení, košíku a objednávky.

Preferenční cookies nám umožňují zapamatovat si vaše nastavení, například filtr poukázek, jejich nominální hodnotu nebo hledanou lokalitu v mapě.

Statistické cookies nám pomáhají, abychom porozuměli, jak návštěvníci službu dámeknihu.cz používají. Využíváme službu třetí strany, která je zavázána data sbírat anonymně - pro správné fungování ale vyžaduje cookie.

Marketingové cookies nám pomáhají vyhodnotit a cílit reklamu, tak aby byla relevantní a zajímavá pro konkrétního uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.

Nastavení